Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kuča

10. 9. 2010 20:39
Vážená paní!

[:-) V tomto případě nejde o státní maturity ale o peníze pro soukromý subjekt. Už to stálo 600 mil. rozvoz má stát 6O mil.(Ve věku elektroniky a počítačů). Dělají z nás blbce, bohužel spousta lidí si to neuvědomuje a ještě je chválí. Viděl jsem toho pána z CERMATU v televizi v Hydeparku, no.........byla to podívaná. Odmaturovalo spousta lidí, včetně mě i když jsem trochu přiblblý, protože se mi z toho všeho dělá nanic, podle mě mohou mít maturitu i absolventi pomocné školy!! Všechno prověří život a kapitalistický šéf, ev. vysoká škola. Nebude umět vypadne !!.......... a vo tom to je........... Jen další tunel na peníze, praktické využití žádné. ;-O;-O;-O

0 0
možnosti

certik_bertik

10. 9. 2010 22:18
Re: Vážená paní!

myslím že nemáte pravdu, nějaká zkouška by maturita měla být, takhle si ji můžou natisknout sami studenti

0 0
možnosti

Karl Novak

10. 9. 2010 19:57
Stát se má co nejméně plést do vzdělávání

no a vůbec se nemá zabývat "volným časem" občanů.

Od toho stát tady není !

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS